Bitácora Aula P.T.
Intercambio de experiencias Alumn@s / Profesor@s
martes, 2 de abril de 2013
Aprendo a facer videopoemas ...
(Traducida ao galego dunha canción de J.M. Serrat, elaborado co Photopeach)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario